WhatsApp Destek Hattı

İade ve Değişim Politikaları

Vazgeçme 
Almış olduğunuz ürünü ambalajını açmadan, kullanmadan, bozulmasına imkan vermeden teslim tarihinden itibaren (14) gün içinde iade edebilirsiniz. Ürünü iade etmeden önce iade nedeninizi belirterek fatura numaranız ve sipariş numaranızı içeren bir email ile satis@nexo.com.tr adresine gönderiniz. Şirketimiz gönderdiğiniz e-mail veya faksı alır almaz sizinle temasa geçecek, ürünü nasıl iade edeceğiniz size bildirilecektir. Ürünle beraber adınıza kesilen faturada geri gönderilmelidir. İade edilen ürün yerine bir başka ürün veya ürünün bedeli kredi kartınıza yada hesabınıza iade edilecektir. İade nedeniyle ödenecek taşıma masrafları tarafınızdan karşılanacaktır.

Genel İade Ve Değişim Şartları
*İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.
* Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş, ürün üzerindeki etiketleri sökülmüş, montajı yapılmış veya herhangi bir şekilde zarar görmüş, tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilememektedir.
* İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (sizdeki bütün kopyaları) ve iade sebebini içeren bir dilekçe göndermeniz gerekmektedir.
* İade etmek istediğiniz ürün / ürünler ayıplı ise, ürünü size teslim eden kargo şirketi ile geri gönderilmesi halinde kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır."
* Ürün seçiminde uyumsuzluk problemi yaşanabilecek ürünler için, lütfen ürün üzerinde kişiselleştirmek adına değişiklikler yaptırmayınız. Bunlar iade işlemini imkansız hale getirmektedir.

Taşıma Sırasında Hasar Görmüş Ürünler
Taşıma sırasında zarar görmüş ürünler teslim alınmamalı ve taşıma şirketine hasar ile ilgili bir tutanak tutturulmalıdır. Ürüne zarar vermeyecek şekilde kutuda, ambalajda olabilecek küçük eziklerden dolayı ürün iade edilmemelidir. Fakat tarafınızdan teslim alındıktan sonra taşıma firması görevini yerine getirdiği kabul edilmiş sayılacaktır. Kabul edilmeyen ürünün hasar tutanağı tarafınızdan mağazamıza ulaştırıldıktan sonra, Mağazamız en kısa süre içinde ürünün yenisini size en sağlıklı şekilde ulaştıracaktır. 

Hatalı Ürünler
Teslimat sırasında fark edilemeyip uygulamada meydana çıkan hatalı ürünleri hatalarını belirterek fatura ve sipariş numaralarınızı içeren e-maili satis@nexo.com.tr adresine gönderiniz. İade gerekçeniz uygun görülürse faturayı iade edilen ürün ile birlikte mağazamıza gönderdikten sonra hatalı ürün yenisi ile değiştirilecektir;

İade nedeniyle ödenecek taşıma masrafları tarafınızdan karşılanacaktır.

Menu

Settings

Create a free account to use wishlists.

Kaydol